КОРАК ПО КОРАК ДО ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА |
1. КО ИМА ПРАВО НА ИОП?
![](slike/blank_clip_image002.gif) |
Дете које има:
- тешкоће у учењу
- сметње у развоју или инвалидитет
- социјално нестимулативну средину
- изузетне способности
- други разлог
|
2. ШТА РАДИ НАСТАВНИК?
![](slike/blank_clip_image004.gif) |
- прати развој и напредовање детета
- ако дете не стварује очекиване исходе или су резултати значајно изнад нивоа општих и посебних стандарда обраћа се стручним сарадницима
|
3. ШТА РАДИ СТРУЧНИ САРАДНИК?
![](slike/blank_clip_image006.gif) |
- разговара са наставником, учеником, родитељима
- различитим техникама тестира дете
- упознаје се са проблемом
|
4. Стручни сарадник (координира) и наставник израђују
ПЕДАГОШКИ ПРОФИЛ ДЕТЕТА |
![](slike/blank_clip_image008.gif)
|
5. ШТА РАДИ НАСТАВНИК?![](slike/blank_clip_image010.gif) |
Примењује индивидуализован начин рада:прилагођава методе рада, наставна средстава, начин задавања задатака, начин усвајања садржаја провере знања, |
АКО ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЈА НИЈЕ ДОВЕЛА ДО УСПЕХА? |
![](slike/blank_clip_image010_0000.gif) ![](slike/blank_clip_image014.gif) |
6. Родитељ, наставник и стручни сарадник процењују потребе за ИОП - ом |
7. ТИМ ЗА ИО
![](slike/blank_clip_image016.gif) |
- Даје предлог за израду ИОП-а
- Писмено обавештава родитеље
- Добија писмену сагласност родитеља за израду ИОП-а
|
![](slike/blank_clip_image018.gif)
|
![1](slike/iop_clip_image002.png) |
8. Тим за ИНКЛУЗИВНО ОБРАЗОВАЊЕ предлаже тим за додатну подршку - ИОП тим |
![2](slike/iop_clip_image004.png)
|
9. Директор формира тим за пружање додатне подршке |
![3](slike/iop_clip_image006.png)
|
10. Тим за додатну подршку израђује ИОП |
Доношењу ИОП-а са измењенима постигнућа, претходи:
- доношење, примена и вредновање ИОП-а са прилагођеним програмом,
- мишљење интерресорне комисије(за ОЗС подршку)
|
![5](slike/iop_clip_image010.png)
|
11. Родитељ даје сагласностза спровођење ИОП-а |
![6](slike/iop_clip_image012.png) |
12. Тим за ИО шаље педагошком колегијуму на усвајање ИОП |
13.Педагошки колегијум доноси одлуку о ИОП-у
![7](slike/iop_clip_image014.jpg) |
14.
![8](slike/iop_clip_image016.png) |
Примена ИОП-а |
![9](slike/iop_clip_image018.jpg)
|
Ученик се оцењује у складу са ИОП-ом |
15.
Вредновање ИОП-а |
самовредновање
|
![11](slike/iop_clip_image021.png)
|
спољашње вредновање
просветни саветник |
![12](slike/iop_clip_image023.jpg)
|