КОРАК ПО КОРАК ДО ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА |
1. КО ИМА ПРАВО НА ИОП?
|
Дете које има:
- тешкоће у учењу
- сметње у развоју или инвалидитет
- социјално нестимулативну средину
- изузетне способности
- други разлог
|
2. ШТА РАДИ НАСТАВНИК?
|
- прати развој и напредовање детета
- ако дете не стварује очекиване исходе или су резултати значајно изнад нивоа општих и посебних стандарда обраћа се стручним сарадницима
|
3. ШТА РАДИ СТРУЧНИ САРАДНИК?
|
- разговара са наставником, учеником, родитељима
- различитим техникама тестира дете
- упознаје се са проблемом
|
4. Стручни сарадник (координира) и наставник израђују
ПЕДАГОШКИ ПРОФИЛ ДЕТЕТА |
|
5. ШТА РАДИ НАСТАВНИК? |
Примењује индивидуализован начин рада:прилагођава методе рада, наставна средстава, начин задавања задатака, начин усвајања садржаја провере знања, |
АКО ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЈА НИЈЕ ДОВЕЛА ДО УСПЕХА? |
|
6. Родитељ, наставник и стручни сарадник процењују потребе за ИОП - ом |
7. ТИМ ЗА ИО
|
- Даје предлог за израду ИОП-а
- Писмено обавештава родитеље
- Добија писмену сагласност родитеља за израду ИОП-а
|
|
|
8. Тим за ИНКЛУЗИВНО ОБРАЗОВАЊЕ предлаже тим за додатну подршку - ИОП тим |
|
9. Директор формира тим за пружање додатне подршке |
|
10. Тим за додатну подршку израђује ИОП |
Доношењу ИОП-а са измењенима постигнућа, претходи:
- доношење, примена и вредновање ИОП-а са прилагођеним програмом,
- мишљење интерресорне комисије(за ОЗС подршку)
|
|
11. Родитељ даје сагласностза спровођење ИОП-а |
|
12. Тим за ИО шаље педагошком колегијуму на усвајање ИОП |
13.Педагошки колегијум доноси одлуку о ИОП-у
|
14.
|
Примена ИОП-а |
|
Ученик се оцењује у складу са ИОП-ом |
15.
Вредновање ИОП-а |
самовредновање
|
|
спољашње вредновање
просветни саветник |
|